Monday 16 February 2009

Short story no. 3 [Rob]

Mindig kell legyen egy fucker aki az est sztarja lesz. Ez a vilag rendje. Mindig van egy sztar a kozossegben. Meg az olyan helyeken is, ahol senki se akar az lenni. Peldaul a konyvtarba. De nem akarmilyen konyvtarban. A filos konyvtarba. Ott mindeki balfasz, vagy inkabb balpicsa? Miert kell meghagyjak a szemoldokuket borzosnak? En nem ertem! Ott avval tunnek ki a kitunni nem akarok, hogy ki mekkora konyvstoc elott jatszak azt, hogy olvassnak, mikozben azon jar az esszuk, hogy hogyan dugassak meg magukat. Nappal nekem is azon jar az eszem, este mar nem. En csak sztarral dugatom magam, ezert itt a sztar fucker is egyben. Ertitek? Egyebbkent en kiszedem a szemoldokomet. Sot leborotvalom minden nap, majd ceruzaval megrajzolom. Magamat is megrajzolom.

Rose vagyok, legalabbis annak hivnak itt az emberek.

- Rose? – Igazat beszelek
- Mondjad
- Hogy vagy ma?
- Jol, mint minden este. Mint minden este …

Rose ugyanugy van minden este. Nekem azert neha vannak szar esteim. Vagy inkabb neha vannak jo esteim? Nem tudom. Most csak azt tudom, hogy egy fekete polos a pulttol nemsokara meg fog hivni egy cocktailre. Itt a nevem mellet azt is tudjak, hogy mit iszom es, hogy mit szoktam csinalni a budiba a fuckerral. Csak az alkalmi betevelygok nem. Ket fuckerrel soha nem csinalom, mert akkor azt is elkellene szorakoztassam aki eppen nem hatulrol akaszt be. Mondjuk szorongathatnam hereit es talan ugy megszivhatnam azokat, hogy azt gondolja, hogy nem kell megvarja meg 40 eves lesz, hogy logjanak.

De en nem csinalok ilyet. Nem vagyok az a fajta. Mint mar abbol is rajohettetek volna, hogy csak cocktail iszok. Nem vagyok egy olcso ribanc!

- Szia edes!
- Inkabb szomjas …
- Nem baj, ez majd oltani fogja. Hoztam neked egy cocktail.
- Ohh, milyen figyelmes vagy!

Szoval tudja ki vagyok. De en azt nem tudom, hogy miert veres a poloja es, hogy miert hiszik azt az emberek, hogy leteznek onjelolt sztarok? Itt nem jon be a veres polo es csak en jelolhetem ki a sztarokat. Itt nem jon be az ami eroszakot suggal. Ez egy mu vilag. Az igazi vilagban van csak eroszak. Itt festett arcok, termeszetes elllene frizurak es semmi alkatu emberek vannak.

- Az ver a polodon?
- Igen – kicsit kihuzta es megfeszitette magat – Josz tancolni?
- Mindjart megyek, menj elore es jovok utanad per perc mulva.

Na igen, csodalkozom en is, hogy meg van aki bedol ennek. Ugynez ki, hogy meg megfogok inni ma este legalabb egy cocktail.

No comments:

Post a Comment